Dia 5 - Fem figures de fang I

Als nens els entusiasma el fang, però moltes vegades m'havia trobat que no passàvem de fer boles i cargols. Per això vaig decidir agafar un llibre de la biblioteca que expliqués com fer figures amb fang. Em pensava que seria mooolt difícil que quedés alguna cosa amb cara i ulls però el resultat és bastant vistós. Ja estan esperant la sessió Fem figures amb fang II!

Modela amb fang by 81diesdestiu 
 Material:
  • 1 bloc de fang vermell
  • Pintura
  • Filferro (Peleu un trosset de cable)
  • 1 clip de papers
  • 1 trosset de llana
  • 1 trosset de cartulina o cartró (jo vaig fer servir un tros de cartró del paquet de cereals)
  • En un pot, una mica d'aigua barrejada amb fang, formant una mescla tova (Barbotina). Servirà per unir el cap de la marieta amb el cos.
Marieta by 81diesdestiu 

Ratolí by 81diesdestiu 

Cuc by 81diesdestiu

Papallona by 81diesdestiu

I el resultat final:

Figures de fang I by 81diesdestiu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada