Dia 9 - Passem l'estona a la biblioteca

Llegint by 81diesdestiu
Llegint a la biblioteca, a photo by 81diesdestiu on Flickr.

Tot i que a casa també s'hi pot llegir, no solem trobar el moment per fer-ho i els nens hi tenen altres estímuls, així que... sovint no llegim gaire. Avui hi hem dedicat tota la tarda. Jo recomano que quan s'hi vagi amb nens s'estigui per ells (buscant llibres, llegint-los, xafardejant), ja que si pretens buscar-ne per a tu pots acabar perdent els nervis. Així que dedica un altre dia per anar-hi tot sol.

També n'agafem per a casa: jo els els deixo triar a ells, ja que sinó em trobava que els acabava escollint jo sense que hi diguessin ni piu. La veritat és que escullen llibres que jo mai hauria agafat, però acabo sorprenent-me. Als nens els ha costat entendre entre comprar els llibres (te'ls pots quedar per sempre a casa) i agafar-los de la biblioteca (els has de tornar al cap d'uns dies).

El carnet d'usuari de la biblioteca és gratuït i també el poden tenir els nens.




Al catàleg Aladí podeu buscar el llibre des de casa i anar-lo a buscar a la biblioteca. Busquem "En Ferran enfadat", de Hiawyn Oram i Satoshi Kitamura:


Catàleg Aladí infantil

El trobem i el reservem!

1 comentari:

  1. Bonessssss...
    Et felicito pel blog i per les idees que tens per passar, amb la teva "parelleta", aquests dies d'estiu.
    Mentres, jo distraure el teu bon home suant la cansalada i posant-nos en forma... o no!
    Natrus també fem les nostres "cosetes" però tenint in vikingu a casa, la cosa es fa difícil. És un pot de nervis!
    Et seguirem durant aquests calurosos dies i estarem en contacte.
    Muak!

    ResponElimina